Branding og kampanje
.
Design
Motion-design
Art-direction
Merkevare og profil
Kampanjeelementer
![Bildet viser designprofilen til Vogl](https://assets-global.website-files.com/630773147039bd31cd098c43/6332e0b2ffc29d40a6c1a1b0_6332c3c938302223489e471a_1-vogl-bilde.webp)
Hvordan skape en grafisk profil for Norges mest effektive og moderne markedsplass for kontorlokaler?
![Animasjonen viser logoen til Vogl med ulike fargekombinasjoner](https://assets-global.website-files.com/630773147039bd31cd098c43/6333f8632cf32e2276ad659b_2-vogl_animasjon.gif)
Utfordring.
Da Flexspace skulle satse internasjonalt, opplevde de rettighetsutfordringer knyttet til navnet.
I tillegg til behovet for nytt navn, trengte de også en ny visuell profil og elementer som kunne benyttes for å skape økt synlighet og differensiering i nye markeder.
![Bildet viser et utdrag av designprofilen til Vogl](https://assets-global.website-files.com/630773147039bd31cd098c43/6332e0e0ea937c187d8587a0_6332c3c9a142de04759ae967_3-vogl-bilde.webp)
![Animasjonen viser logoen til Vogl](https://assets-global.website-files.com/630773147039bd31cd098c43/6332ec9cbaaf6c25dbe21aca_Vogl_logoanimasjon.gif)
![Bildet viser logoen til Vogl på en stor vegg inne i et kontorlokale](https://assets-global.website-files.com/630773147039bd31cd098c43/6332e0e88998e2909248e5e8_6332c3c9bf0b712826e88f26_5-vogl-bilde.webp)
Løsning.
Akronymet VOGL ble skapt ut fra strategien deres om å gjøre det lekende lett for bedrifter å finne nye kontorlokaler. Vacant Offices at Great Locations skaper navnetrekket VOGL, som med sin plattform skiller seg ut i Proptech-markedet.
Vi utformet et lekent, men profesjonelt uttrykk, som med sine designelementer tilfører merkevaren menneskelige og emosjonelle verdier. Fargepaletten er moderne og digital, og bidrar til å forsterke ideen om at kjernen i bedriften er plattformen de lever av.