Bruker du mye penger på markedsføring uten å vite om det gir resultater? Da bør varsellampen lyse. I dag kan vi finne ut om markedsføringen din er en god investering ved å velge riktige målinger og løsninger for ditt selskap. Picapoint benytter kanaler som Google AdWords, Displaynettverk, Facebook, Instagram, banner-annonsering og e-post, som gir god målbar effekt.
Å nå ut til riktig målgruppe, med riktig budskap, til riktig tid, er selve kunsten med digital markedsføring.
FAQ om resultatbasert markedsføring
Hva er resultatbasert markedsføring?
Resultatbasert markedsføring er en måte å kjøpe annonseplass på der man bare betaler for resultatet – altså klikk, visninger, salg osv.
Hva er forskjellen på resultatbasert markedsføring og «vanlig» markedsføring?
Ved resultatbasert markedsføring, betaler man bare dersom noen utfører en ønsket handling – for eksempel klikker på annonsen din.
I tradisjonell markedsføring, betaler man for annonseplassen eller antall visninger/seere.
Hvilke fordeler har resultatbasert markedsføring?
Det er enkelt å få resultater for pengene man investerer, siden man bare betaler for et ønsket resultat.
Google annonsering
Facebook annonsering
Instagram annonsering
Digital annonsering
E-postmarkedsføring