Resultatbasert markedsføring

Bruker du mye penger på markedsføring uten å vite om det gir resultater? Da bør varsellampen lyse. I dag kan vi finne ut om markedsføringen din er en god investering ved å velge riktige målinger og løsninger for ditt selskap. Picapoint benytter kanaler som Google AdWords, Displaynettverk, Facebook, Instagram, banner-annonsering og e-post, som gir god målbar effekt.

Å nå ut til riktig målgruppe, med riktig budskap, til riktig tid, er selve kunsten med digital markedsføring.

FAQ om resultatbasert markedsføring

Hva er resultatbasert markedsføring?

Resultatbasert markedsføring er en måte å kjøpe annonseplass på der man bare betaler for resultatet – altså klikk, visninger, salg osv.

Hva er forskjellen på resultatbasert markedsføring og «vanlig» markedsføring?

Ved resultatbasert markedsføring, betaler man bare dersom noen utfører en ønsket handling – for eksempel klikker på annonsen din.
I tradisjonell markedsføring, betaler man for annonseplassen eller antall visninger/seere.

Hvilke fordeler har resultatbasert markedsføring?

Det er enkelt å få resultater for pengene man investerer, siden man bare betaler for et ønsket resultat.

Google annonsering
Facebook annonsering
Instagram annonsering
Digital annonsering
E-postmarkedsføring