![Bildet viser grafer og analyser](https://assets-global.website-files.com/630773147039bd31cd098c43/63369fd0a13203beeef2f526_Resultatbasert.jpeg)
Resultatbasert markedsføring
![Bjørn Stian Bjoarvik, leder for forretningsutvikling](https://assets-global.website-files.com/630773147039bd31cd098c43/63a181f8100c7c77cd56c36c_Bj%C3%B8rn%20Stian%20Bjoarvik.webp)
,
Leder for forretningsutvikling
Picapoint benytter kanaler som Google AdWords, Displaynettverk, Facebook, Instagram, banner-annonsering og e-post, som gir god målbar effekt.
Å nå ut til riktig målgruppe, med riktig budskap, til riktig tid, er selve kunsten med digital markedsføring.
FAQ om resultatbasert markedsføring
Hva er resultatbasert markedsføring?
Resultatbasert markedsføring er en måte å kjøpe annonseplass på der man bare betaler for resultatet – altså klikk, visninger, salg osv.
Hva er forskjellen på resultatbasert markedsføring og «vanlig» markedsføring?
Ved resultatbasert markedsføring, betaler man bare dersom noen utfører en ønsket handling – for eksempel klikker på annonsen din.
I tradisjonell markedsføring, betaler man for annonseplassen eller antall visninger/seere.
Hvilke fordeler har resultatbasert markedsføring?
Det er enkelt å få resultater for pengene man investerer, siden man bare betaler for et ønsket resultat.