Picapointfamilien øker!

Erik og Astrid

Med stadig økende oppdragsmengde og antall baller i luften, fikk Picapoint to nye medlemmer denne sommeren. En flink digital markedsfører ved navn Astrid Ingeborg Tøsdal, og en helt grei tekstforfatter som heter Erik Hatleli Aasen.

Astrid har en bachelor i markedsføringsledelse, og har jobbet flere år som finansrådgiver, så det er kanskje unødvendig å fortelle at Astrid er glad i tall, statistikk og resultater. Hun er, som de fleste (les: alle) ansatte i Picapoint, litt nerd, og elsker å følge med på utviklingen av digitale plattformer og arbeidsverktøy.

– Astrid, er en smarting. Hun lærer ting utrolig raskt, og vil bidra til å øke vår kompetanse betraktelig på markedsføringssiden, sier daglig leder i Picapoint, Ingerid Helle Soltvedt.

– Med en bakgrunn fra finansverdenen, kombinert med hennes gode digitale kompetanse, vil hun kunne bistå våre kunder med både rådgivning og markedsføring, fortsetter hun.

Med én bachelorgrad i journalistikk og én i digital kultur, skal Erik være godt rustet til å takle utfordringer knyttet til digital innholdsproduksjon. Han har en journalists teft for gode historier, og en estetisk sans i verdenstoppen. I hvert fall proklamerer han dette selv i tide og utide.

– Erik er fremoverlent, og vil kunne ta våre kunder til nye høyder, gjennom godt innhold. Han har en unik utdanningskombinasjon, som er høyst relevant slik markedet beveger seg i vår bransje. Og så spiller han afro-kubansk jazz, sier kreativ leder, Bjørn Stian Bjoarvik.

Våre to nye tilskudd står klare til å hjelpe våre kunder med å oppnå sitt fulle digitale potensial, og gleder seg til å kaste seg ut i nye utfordringer i en evig skiftende digital hverdag.

Kontakt oss